VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lugn morgon

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade för en stund sen, öppnade balkongen o satte mig där ett tag. Helt tyst ute, man hör inte en människa eller ens en bil. Riktigt skönt.
Pojkvännen messa innan oxå, så jag ringde upp honom. Det visade sig att vi kan hämta våra laptop på posten idag. Ska bli spännande o få använda den.
Bra leverans tid oxå ju, de tog bara 3 dagar, helt perfekt. Han går ju på semester på fredag så då har vi o göra när vi är lediga..hihi.

Nä, nu ska jag göra mig klar här o cykla till tandläkaren o få undersökt min bettskena som jag sover med. Den spänner o gör ont ju, har flera nätter vaknat o tagit av den.





Just de ja, nu är batteriet laddat o jag har tagit kort på kakorna jag bakade inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: