VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Matlagningsryck

Kategori: Jag o min vardag

Fick ett ryck vid 18-tiden, så jag drog med mig mamma till Netto i ica o köpte lite ingredienser till den nya kyckling woken jag velat göra.
Satte igång med den direkt jag kom hem, de hela tog endast ca 40 min att tillaga.



Strimlad vitkål, morot o röd paprika o kycklingfilé. Sweet Hot Chili sås, Ostronsås, fisksås o röd curry pasta. Kokosmjölk.




Grönsaker o kycklingfilé wokas




Såserna o kokosmjölken till sist

Denna mat ska mamma o jag äta imorgon med jasmine ris.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ser verkligen gott ut. Vilken tid var det jag skulle komma??? hahahahahaah

    2009-07-28 | 23:54:01
    Bloggadress: http://mammalindazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: