VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Middag o dessert

Kategori: Jag o min vardag

Ätit en god midda med pojkvännen (Jocke) o även efterrätt.
Middan blev ugnsbakade morötter o kycklingfilé i vars ett foliepaket, ris o min egen champinjonsås
Efterrätt blev glass i tre smak o plättar som jag själv gjort.
Sen har vi bara tagit de lugnt i soffan med lite tv-program vi följer o lite data med eftersom vi har våra laptop så nära oss.



Min middags portion



MIn efterrätts tallrik


Nu har pojkvännen gått hem för han hade o göra innan sänggående, o jag funderar på att ta med mig min laptop in i sängen o kolla på nån film, eller läsa boken jag håller på med i serien "Legenden om Ljusets Rike", av Margit Sandemo. Hon har skrivit många bra serier som t ex. Sagan om isfolket, Häxmästaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: