VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke för pengarna

Kategori: Jag o min vardag

Precis kommit hem efter flera timmars besök i olika affärer. Varit på Förmedlingscentralen i Tyringe  o ÖB i Hässleholm o där blev en hel massa.....

Duschcreme, rengöringsmedel, plastfolie, aluminiumfolie, bakplåtspapper, allmogefärgburkar o pensel, jordgubbskräm, salladskrydda, svartpeppar, chips, svamp, disksvampar, fryspåsar, rödkål, cd-fodral, förvaringsbox, 2 grisar i form av salt o peppar, grytlappar, blå/vit randigt parasoll(fick de av mamma) m m.



Oxå var vi på Jysk o där fick jag tag på min barnkudde som jag gillar att sova på, den andra jag har är dålig.
Lila bordstabletter i bomull 4-pack för 25 kr



Inte att förglömma. Athena vatten 6 st 1,5 liters.
Gott o dricka nu när det är sommar o varmt.



Allt som allt gjort av med 500kr, tyckte de va lyckade saker för den pengen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: