VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så var de då fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

Oj redan fredag igen. Första semesterveckan gick inte så fort men denna har verkligen rusat. är nu inne på dag 15 av 31 semesterdagar.

Igårkväll så blev de lite pyssel här hemma, målade bl a en del krukor i lila o svart till köket. Ska väl måla vidare i helgen hade jag tänkt. Finns ju lite annat här som kan bli fint i nya färger, som en ny inredning. Hade tänkt o leta upp roliga motiv att rita o måla upp här o var på olika saker som krukor, korgar o annat smått o gott.



Idag blir det eventuellt lite fest, får se senare.
Det är även Helsingborgsfestivalen i helgen, men den dumpar jag i år. Hade skitkul förra året, men i år så känner jag inte alls för det + köpt en laptop ju o vill vara rädd om pengarna som är kvar. Finns ju så mycke annat man kan göra än slänga en massa pengar på alkohol o sånt där.
Billigare o festa på hemmaplan oxå ju!!!

Trist väder, grått o regnskurar då o då. Typiskt juli månad

Kommentarer

  • Linda säger:

    Håller med dig...

    Målar åsse min krukor här hemma... blir lite nytt fast det är gammalt eller vad man ska säga...hihi

    2009-07-26 | 00:49:52
    Bloggadress: http://mammalindazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: