VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndagskväll

Kategori: Jag o min vardag

Åt en sen frukost med pojkvännen. Sen var de dax o tvätta några timmar.
Grannen Emma kom o hälsade på en runda, o så gjorde även mamma mellan maskinerna eftersom vi tvättar ihopa.
Sen blev de lite pysslande här i hemmet, som fortsatt storstädning, inte klar än, hoppas på imorgon. Tar tid de här med från tak till golv. Men fint kommer det o bli...
Det blev ju till sist sen eftermiddag riktigt fint väder med  25 grader i solen. Tur man har balkong, men synd den är åt väster, fast solen kommer ju runt 15-tiden där så man får ju rätt många timmar ändå. Fast hade varit bättre åt söder, då hade man haft den från den gick upp till runt 20-tiden.

Ätit sen kvällsmidda med pojkvännen o så här såg min tallrik ut
Ungsbakad chili kycklingfilé, stekt nypotatis som först blev kokta, stekt svamp o lök o slanggurka



Och lilla Smulan skulle tvunget sova på bordet, bortskämd som hon är så körde jag inte bort henne..hihi
Är hon inte söt? Klart hon är....



Har ju semester nu så jag funderar på att vara uppe länge ikväll/inatt o pyssla/städa vidare här. Får väl se vad jag känner för när Jocke gått hem för att sova. Ja, han har ju inte semester än tyvärr, men snart, snart nog.

Visst ja, har ju glömt att plantera om mina paprikaplantor. Får ta o göra det imorgon...MÅSTE!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: