VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Spöken" hos grannen

Kategori: Jag o min vardag

Precis varit hos grannen..
Fick ett sms som löd så här: "Allvar, där är någon på min toa"...
Så jag o pojkvännen gick dit upp till henne o min pojkvän smög sig fram o hörde ett prasslande ljud. Och de visa sig att där var en skalbagge på ca 3 cm lång o 1 cm bred i en pappkasse.

Grannen hon berätta hur hon legat o försökt sova o hört detta ljud gång på gång, smögit upp för att kolla var ljudet kom från o rätt vad det är hört att de va på toa o fotat igen dörren o sen messat mig så fort hon kunde, o ni skulle bara se henne framför er hur hon såg ut när hon berätta hur rädd hon var, man såg de i hennes ögon. men vi skratta gott åt de hela när hon berättade...haha
Jag vet ju hur rädd jag är för spindlar, jag springer fortare än blixten..haha

Så "spöket" var i alla fall inte farligt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: