VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stationär eller laptop?

Kategori: Jag o min vardag

Sitter på min balkong nu med pojkvännen o vi har våra nya laptop med oss, Suttit med dom sen vi kom hem, ca 5 timmar nu. Tiden går fort när man har kul.

Stationär dator är helt klart bättre när man vill sitta länge vid datorn. Både vad gäller tangentbord, mus o fast bredbandsuppkoppling.
Med laptop blir tangentbordet så litet att man lätt slinter på knapparna o de mobila bredbandet stänger ner sig med jämna mellanrum. Praktisk att man kan sitta med den överallt o inte tung att bära med sig.
Men kul att ha båda så här långt.



Kommentarer

  • Linda säger:

    Hahaha, istället för reklam när man går på dass och gör 2:an asg Hade varit en syn hahahha

    2009-07-15 | 23:08:09
    Bloggadress: http://mammalindazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: