VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Terminator Salvation

Kategori: Filmtips

Jag såg nya Terminator Salvation igår. Först kändes det som att den inte skulle vara så bra. Men den var inte så tokig ändå. Kan ju inte skriva för mycke här ifall nån vill använda sig av mina filmtips. Inte kul o veta för mycke innan man ska se den. Men såklart finns Arnold med i denna filmen oxå, men dock en väldigt liten roll.
Men ni som är nyfikna o intresserade så tycker jag faktiskt att ni kan ge den en chans.

Lite av handlingen:
Året är 2018, John Connor är ledaren för de mänskliga motståndarna till Skynet och dess Terminators. En dag anländer Marcus Wright, en man som endast minns att han är dömd till döden. Frågan är om han är sänd från framtiden eller räddad från det förflutna. En fråga som leder John Connor närmare Skynets organisation och planen att utrota människan.


Skådespelare:
Christian Bale, Anton Yelchin, Sam Worthington, Bryce Dallas Howard, Moon Bloodgood, Common, Helena Bonham Carter, Roland Kickinger, Chris Browning, Jane Alexander, Michael Ironside, Jadagrace, Chris Ashworth




Kommentarer


Kommentera inlägget här: