VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

TV tittande i trappuppgången

Kategori: Jag o min vardag

Ja sånt kan man göra i min trappuppgång skulle man kunna tro när man kommer in där.

Våningsplan 1: Denna tv åkte ut från en lägenhet igår för att den stod där när den nya hyresgästen flytta in




Våningsplan 2: Dessa två ställde en hyresgäst där när hon flyttade ut för 1 1/2 vecka sen, hon hade ingenstans o ta vägen o hade hela sitt möblemang överallt i trappan. Satt till o med där nere o söp med sin mor hela dan till sen natt. Ändå hade hon haft 3 mån på sig med o planera flytten.



Bor jag konstigt eller? hahahaha

Kommentarer

  • jessica säger:

    hahahaha va fan e det för lustigt ställe du bor på Marie?

    2009-07-11 | 21:56:59
    Bloggadress: http://jessivega.blogg.se/

Kommentera inlägget här: