VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad gör Netto?

Kategori: Jag o min vardag

Alltså vi fick affären Netto där jag bor för snart 2 månader sen. Men de varor som är de billigaste är ju så gott som aldrig där. Vill man ha nåt av de så får man handla där på måndagen, för sen har allt tagit slut. Svar på det är att varorna delas ut till Netto på alla orter, men de känns som vi får mindre där jag bor, för de händer ju aldrig att där finns o få tag i nåt. Jo, en gång för att vi var där direkt efter jobbet på en måndag, då lyckades jag fynda massor för nästan 500kr.
Som nu var där kassler för 39.90kr/kg, men de fanns inte en enda bit idag när vi kom dit vid 15-tiden. Och inte ens de där 2 bröden för 30kr. Tycker det är synd att de inte kan öka på mängden, för de måste ju märka hur fort reklamblads varorna tar slut.
Fick endast tag på 1 kg nektariner för 10kr.

Är de så här på andra orter oxå vad gäller Netto? Berätta gärna för mig...

Kommentarer

  • jessica säger:

    jävla sett av netto ju..men det e samma sak i Ängelholm faktiskt. Vill man ha nåt får man va där på måndagen..trist.

    prince e bara 2. Ja satt mest på han för o se hur han reagera. D va på stallgången när ja borsta..haha.han ska mest mysa nu fram till våren när han e 3..Men tiden går fort nu..

    2009-07-21 | 22:28:23
    Bloggadress: http://jessivega.blogg.se/

Kommentera inlägget här: