VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad ska man tro?

Kategori: Jag o min vardag

Har följt det här med Michael Jacksons bortgång o nu verkar det som hans läkare är skuld i detta, vad ska man tro? Hemskt om det är sant.
Han säljer i alla fall fortfarande sin musik o mycke mer just nu. Och alla hyllar honom på olika sätt. Tänk vilken stor popicon han var. En sådan som man aldrig kommer att glömma och ej heller sluta lyssna på hans musik. Han var speciell.
Synd bara att det här med plastikoperationer steg honom åt huvudet. Han var ju okej som icke vit tyckte jag. Men det blir väl lätt så när man inte är nöjd med sitt utseénde. Själv anser jag att ingen är ful, bara smaken som är olika.

Hoppas ialla fall att man får vetskap i hur han dog o varför.

R.I.P Michael Jackson



Kommentarer


Kommentera inlägget här: