VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igen

Kategori: Jag o min vardag

Ja så var de då fredag igen, var blir veckorna av, de bara rusar iväg.
Varit utlånad till ett företag idag igen med 2 killar, har gått jättebra, vi är mycke flitiga vi.

Har inga planer för helgen än mer än att städa imorgon. Pojkvännen åker ju till sin mamma idag o stanna där till söndag o hjälpa henne med trädgården o sånt.
Kommer att bli tomt eftersom vi alltid ses hela helgerna. Men de finns ju mobiltelefoner som tur är..*hihi*.

Ska snart iväg till Ica o Netto o handla lite med en kompis. Tänkte jag skulle göra min egen potatissallad som jag kan ha med till jobbet måndag o tisdag + vitlöksbiffar...*slurp*.
Sen blir de väl kvällen med tv o nån film.

Hörs kanske senare, annars önskar jag alla mina läsare en trevlig fredagkväll....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: