VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke igen

Kategori: Jag o min vardag

Har lite mycke runt mig nu igen o dåligt med tid att sitta o blogga, tråkigt men sant, för det är ju nåt jag gillar o göra i massor varje dag. Men nu är de inte så långt kvar till semestern, nästa fredag är sista dan sen är man ledig i hela 4 veckor.

Är fortfarande utlånad till ett företag, men imorgon blir de arbetet klart o de verkar bli att man slutar runt 13-tiden, ska bli skönt o få komma hem lite tidigare.

Värmen är för jobbig här, men just nu vräker regnet ner o åskan smäller duktigt med kraftiga blixtar...*brrrrr*.
Hoppas det slutar snart....

Imorgon flyttar en kompis in i en lägenhet i min trappa, ska bli skoj, hoppas hon kommer o vara snäll sena kvällar o nattetid jämfört med hon som bott där nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: