VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snäll middagslagning

Kategori: Jag o min vardag

Har nyss fixat midda till imorgon, kycklingajvar med ris. Ett eget recept som jag hittade på för nåt år sen. Så himla gott.
Har gjort en portion till en tjejkompis som oxå jobbar där jag jobbar. Snällt va? Tar ju inte längre tid att göra till två än till en. Så nu blev där även några portioner till att frysa in, helt perfekt.

Varit hos sjukgymnasten idag, fick 20 min massage, o det var inte alls dumt. Fick även ett s k gummiband att träna armar o skuldra o nacke med.

Snart kommer pojkvännen o vi ska fixa kvällsmat o ta de lugnt.




SER VÄL GOTT UT, ELLER VAD SÄGER NI?

Kommentarer

  • jessica säger:

    åhh va gott det såg ut då =) gjort en form till mig oxå eller? =)

    2009-06-03 | 19:31:45
    Bloggadress: http://jessivega.blogg.se/
  • Rosis säger:

    Oj oj oj, att det ser gött ut.... Bjuder Du på det om vi hälsar på i sommar gumman =)

    2009-06-04 | 12:59:31

Kommentera inlägget här: