VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tokfort

Kategori: Jag o min vardag

Söndag igen o som vanligt går helgerna alldeles för fort.

Midsommarafton blev hos min mamma. Hon, jag o Jocke åt sill o päror hos henne. Det var mums, nåt man ju väntat på i ett helt år..*s*. Lite senare sen på kvällen kom några till o festade med oss. Massa kort togs, kommer o lägga ut dom under kvällen om jag hinner. Vi hamnade även på vår lokala krog. Sen på natten när Jocke o jag kom hem till mig mumsade vi i oss smörgåstårta som mamma gjort till oss, men tyvärr så glömde jag o ta kort på denna.
Sååå typiskt mig att glömma kameran vid "viktiga" tillfällen. Måste bli bättre på detta, tycker ni inte det?!?! haha

Precis sett filmen "The Breed", helt ok om rabies genmanipulerade hundar.

Idag är då alltså söndag o tvätta o städa som gäller.....

Kommentarer

  • Rosis säger:

    harklar mig lite Funderar på vad det kommer sig att Du glömmer ta kort hela tiden..flinar... kan det vara åldern måntro...tihi



    pöss på Dig

    2009-06-21 | 15:08:20

Kommentera inlägget här: