VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagen den 13e igen

Kategori: Jag o min vardag

Bara en månad sen sist, men jag är inte skrockfull när det gäller sånt.
Otur kommer när den kommer, inget man kan påverka eller att det skulle
vara för en siffra o veckodag tycker jag.
Och min dag idag har varit helt ok hittills.
Var iväg med mamsen o hennes väninna på Förmedlingscentralen, köpte inte så mycke mer än lite
torrvaror o athena vatten, o ett gulligt svart/vitt salt o peppar set, eftersom jag samlar på sådana. Har en hel del.
Oxå bjöd mamma oss på en fika hos sig med chokladmunkar...




Nu ska jag ner o träffa hyresvärden o snacka lite.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va ska ni prata om =)??





    fina gubbar Emma

    2009-03-13 | 17:04:14

Kommentera inlägget här: