VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår

Kategori: Jag o min vardag

Mamma tyckte att vi skulle dricka grogg hos henne så det blev att jag gick dit upp o gjorde så. Bestämde med pojkvännen att höra av mig när jag kom hem.

Vi satt o drack våra o'boy groggar, kollade Let's Dance o pratade. Pojkvännen kom förbi ett tag med sin hund, de hade varit ute på en liten promenad.
Sen gick han hem o vi gick till Flamingo. Där var de väldigt lite folk, inga roliga precis. Mer än en tjej jag jobbat ihop med o en trevlig kille som jag känt i flera år.
Vid stängning messa pojkvännen o kom o mötte upp oss utanför, oxå blev det hem.
Vi åt lite nattamat o kolla tv o somnade bägge två i soffan..haha.

Idag har de bara varit lugnt så här långt, bl a sett en spansk skräckis som heter "Dödens våning", en film som var annorlunda o helt ok.

Snart ska vi påbörja kvällens mat, får väl ta kort på det o lägga ut sen, tycker ni inte det? haha

Trevlig kväll till alla mina läsare

Kommentarer

  • Anonym säger:

    låter roande :P//Emma

    2009-03-07 | 18:19:30

Kommentera inlägget här: