VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min första dag

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det min första dag som arbetslös, mycke o fixa.
Ska in till Lernia imorgon o avsluta där o få mitt betyg o sånt där.
Men lär nog inte vara arbetslös så länge. Finns alltid åtgärder man blir
placerad i. Men de gör inget. Hellre det än att gå hemma.

Helgen var lugn tillsammans med pojkvännen. Vi var bl a hos min mamma
i lördags o åt Flamingo Pizza o kollade melodifestivalen.
Har haft migrän sen i fredags, därför jag inte bloggat under helgen.

Usch va det regnar idag, oxå ska man snart bege sig ut...*suck*.
Ja ja, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder..hahaha!!

Sitter o äter Physalis just nu, så goda ju. Synd dom är så dyra bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: