VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Morgonmys

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl. 7.24, en stund efter kom pojkvännen o satte nyckeln i dörren o kom in i mitt sovrum o morgonpussades, gulligt. Detta är nu andra veckan som han gör det. man blir ju bortskämd..hehe.
Bra på så vis o vara arbetslös..hehe.

Känner mig ovanligt nannig i ögat idag o funderar på att gå tillbaka till sängen o krypa ner under täcket o mysa med katten.
Gjorde ju en "att göra" lista förra veckan för denna veckan, men är inte alls inspirerad av den. är mer sån att jag gör saker när jag känner för det o inte efter nåt schema eller att jag måste. och det var ju inte direkt några paniksaker som jag skrev upp, så jag får se hur jag gör med det.

"Komsi, komsi, komsi" : Hör jag hur sängen ropar...hahahaha

Måste sluta med mina 33 cl cola burkar, inte bra, man blir beroende på nolltid, det är ju så gott. Men inte bra, så jag får ta det här med huvudvärken när jag minskar ner på det. Har gått igenom det en gång innan för ca 10 år sen, aj aj vad ont i huvudet jag hade i nästan 2 hela veckor.





Kommentarer

  • Anonym säger:

    du har cola ja har enegridricka som beroedne :P//Emma

    2009-03-10 | 15:19:58

Kommentera inlägget här: