VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka..hmm

Kategori: Jag o min vardag

Ny vecka o man får se vad den ger.

Fy vilket oväder vi fick igårkväll, regnet vräkte ner o de storma så de knaka i fönsterna. Bättre idag, men blåser en hel del. Tur man inte behöver gå ut..hihi.
Funderar på att köra storstädning, men inte riktigt upplagd för det, så jag får se hur det blir, men ska helt klart vara gjort innan helgen kommer. För snart börjar man väl jobba igen verkar de som, satt i nån åtgärd. Men de är bra, inte kul o gå hemma för länge.

Bjöd mamma o pojkvännen på midda igår ju, lasagne med zucchini istället för lasagne plattor, mycke godare, blev en stor form som vi åt upp, en liten form blev över som mamma o jag ska äta senare, tar kort på den när det är dax o äta. Blir det nåt över så får såklart pojkvännen det när han kommer från jobbet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: