VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så härligt väder

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid halv 8 o redan då sken solen o det är ett underbart vårväder även om graderna är nära noll.
Knappt nåt moln på himlen. Kan de bli bättre.
Så mysigt när man känner att våren är på väg. Snart kan man kanske äntligen lägga vinterjackan.

Kollade en bra film igår Kandidaten med bl a Tuva Novotny, dansk film men superbra ändå, spännande hela tiden.
Var lite konstigt att höra Tuva prata danska men det klara hon hur bra som helst.

Ska ut lite senare idag, så jag ska försöka ta lite fina naturbilder tänkte jag.

Har fortfarande ont i kroppen, så jag får se vad jag orkar göra här hemma idag, vill ju städa, men hoppas på att värken snart försvinner.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: