VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen fredag

Kategori: Jag o min vardag

Idag när klockan ringde 6.45 ville jag verkligen bara vända mig om o somna om, känner mig riktigt trött. Kan vara för att jag drömt en otäck dröm o vaknade av den halv 5 o hade då svårt o somna om.
Hoppas dagen går fort på jobbet så man kommer hem o får känna att det är helg.

Hockeyn igår blev verkligen lyckad, nu får dom vara med o slåss om medaljerna. Blir en spännande match mot Kanada ikväll som man inte får missa.

Fortfarande mulet väder o 10 grader nu på morgonen. Men de regnar iaf inte

Kommentarer

  • Rosis säger:

    När jag var på min morgonpromenad med Elvis vid 06.30.. så sken solen och det gör den än... men det skulle bli sämre väder framåt dagen här.

    Hoppas att Du har det bäst sötnosen =)



    kram kram

    2009-05-08 | 07:12:41

Kommentera inlägget här: