VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslutsångesten igår blev kort

Kategori: Jag o min vardag

Mamma ringde o tyckte jag skulle komma o festa hos hennes granne. Så det gjorde jag vid 20-tiden. Hon bjöd på smörgåstårta. De var rätt trevligt där.
Vid 23-tiden bar det iväg ner på festivalen, himla kul där för jag träffade folk som jag inte sett på år o dar o pratade runt med dom.
På hemvägen mötte jag några arbetskompisar, så de hängde med hem o drack lite öl o vi satt o pratade o hade allmänt trevligt till 4-tiden i morse.

Idag bojkottar jag både festivalen o rockfesten i parken. Fint väder som bara den. Men de lockar inte att gå ut idag. Får räcka med igår, man blir ju så fattig oxå när man går ut.
Ska fixa go mat o kolla Robinson finalen tänkte jag, kanske se någon film oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: