VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad lördag

Kategori: Jag o min vardag

Ätit frukost med pojkvännen, efter det så var vi  på ica o inhandla lite.

Tvättat lite mattor. Städat en del. Lagat lite kläder.


Ikväll blir de middag, Robinson och film med pojkvännen.

Solen skiner o inte ett moln på himmeln, 25 grader i solen o 20 i skuggan, skönt.

Alltså har de varit en helg utan alkohol, men å andra sidan har jag bara festat 4 ggr i år. Känns inte alls roligt längre o göra sånt, o våran krog har ballat ur helt. Folk slåss för i stort sett ingenting. Minderåriga som sitter o köper vatten o häller ut under bordet o tar sen fram öl o annat ur sina väskor som de häller i de tomma glasen. Fattar inte att ägaren tillåter det. Men de slutar väl med att han mister sitt alkohol tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: