VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fel låt eller?

Kategori: Jag o min vardag

Nu är helgen över. Kollade Eurovision Song Cotest i lördags o tyckte helt klart att fel låt vann i år. Finlands var helt klart bättre, men vet inte vem jag skulle vilja ha som vinnare egentligen. Men där fanns flera som var bättre än Norges i alla fall. Sverige hamnade på 21:a plats, jag gissade på att de skulle bli långt ner på placeringslistan, men dock trodde jag ju inte så långt ner. Men nu kanske svenska folket röstar annorlunda nästa år, ja tänker först ordentligt innan de röstar. För de kommer ändå bara o klaga efteråt. Jag röstar aldrig, anser att den som vinner den vinner. Kollar på programmet för att det är en kul grej som jag gjort så länge jag kan minnas. De hör lixom till att göra det.

Igår söndag hände inte mycke, jag städade o tvättade i massor.
Idag är jag hemma från jobbet pga migrän..*suck*, de börja igår kväll o trodde jag skulle kunna sova bort det, men ack vad jag bedrog mig. Kan bero på att jag inte fick sova mycke under helgen, var hur pigg som helst o tröttheten ville helt enkelt inte infinna sig. Men börjar känna mig bättre nu. Så imorgon ska jag iväg o jobba igen. Kort vecka ju. Lediga på torsad o sen fredag då de är klämdag, ska bli skönt.
Mormor kommer till mamma imorgon o ska stanna veckan ut, så då blir där lite tid att träffa henne ju. Ska baka o sånt som jag ska bjuda henne o mamsen på.

Dagen börja med regn o grått väder, men nu skiner solen, riktigt varmt är de oxå. Härligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: