VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite långledig

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen onsdag o man ska få vara lite ledig, hela 4 dagar, ska bli så skönt. Och särskilt nu oxå då min höger arm igår gjorde så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Lutade åt akuten, men valde bort detta då de ändå inte hade gjort nåt där inne. Så idag var jag på vårdcentralen, o diagnosen är inte riktigt ställd, kan vara början till fibromyalgi, en inflammation, diskbråck eftersom de sitter i armen o nacken o skuldran o sen i båda benen.
Smärtan i armen strålar från axel/nacke o brinner i över armen o gör sen ont ner till handled o tumme, strålande smärta rakt igenom.
Armar o fingrar domnar när jag sover o vaknar då gång på gång av detta, det har pågått hela året + spring o värk i benen från korsryggen ända ner till fötterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: