VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lyckat

Kategori: Jag o min vardag

Bjöd mamma på mors dag middag, men glömde tyvärr o ta kort på gratängen. Typiskt mig att glömma kameran, att jag aldrig lär mig...grrrrr!!!
Mamma tyckte i alla fall de blev jättegott o vi blev supermätta, satt på min balkong o åt. Härligt i detta sköna sommarväder.
Fast nu har solen gått i moln, men ändå 27 grader.

Pojkvännen var här en snabb runda o visa att han kommit hem, han kommer senare när hans mamma kört hem. Vi har ju lite o ta igen eftersom han varit borta hela helgen..hehe.

Söndag idag o det innebär att en ny arbetsvecka startar imorgon, helgerna går så himla fort..*suck*..längtar verkligen till semestern nu, 6 veckor kvar. Har dock inga planer för den, utan de ska bara bli skönt o få vara lite ledig o göra som man vill alla tider på dygnet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: