VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lyst med min frånvaro

Kategori: Jag o min vardag

Har haft en himla huvudvärk/migrän sen i måndags förmidda så jag har inte orkat sitta vid datorn, utan de har varit jobba mellan 8-16 o sen hem o ta de lugnt. Har i stort sett inte gjort nåt på kvällarna mer än såna där måsten.
Orkar inget idag heller. Så de blir väl att jag återkommer till helgen.
Har ju planer på att baka då o en hel del annat. Så lite nya bilder lär de ju oxå bli.

Imorogn ska jag på mitt första besök hos sjukgymnasten, hoppas att denne kan hjälpa mig på nåt sätt med mitt onda. Så man kan fungera nåt så när normalt i vardagslivet.
Tur jag har ett arbete där jag själv kan bestämma mina arbetsuppgifter o att dom accepterar att jag behöver små minipauser ofta. Hade inte detta funkat så sa min läkare att hon måste sjukskriva mig. Och det vill jag ju inte, bättre o va på jobbet o göra så gott man kan.

Hoppas alla mina läsare har de bra i alla fall

Kommentarer


Kommentera inlägget här: