VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stanna klockan

Kategori: Jag o min vardag

Ja de hade varit bra om man kunnat det. Dagarna kvällarna o veckorna går så fort. Man jobbar, kommer hem, har en massa o sköta. Jag skulle ju vilja hinna blogga så mycke mer, men tyvärr gör jag inte det just nu.
Skönt med helg i alla fall. Blir att städa en del o tvätta. Vill ju ha fint här när mormor kommer till mamma på tisdag o ska stanna en vecka, o hon vill säkert ner o kolla in hos mig.

Sova ordentligt får jag inte heller, lördag idag o vad händer, jo jag vaknade halv 9, ja flera ggr innan dess under natten oxå såklart. Skulle verkligen behöva sova ut ordentligt känner jag.

Inget bra väder idag alls, molnigt o bara 12 grader. Hoppas att solen tittar fram under dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: