VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdagsbloggande

Kategori: Jag o min vardag

Först vill jag tacka Rosis o Emma för era grattis i förra inlägget.

Idag kom jag iväg till jobbet o magen har varit snäll, skönt. Regna gjorde de i morse när jag cykla iväg, men dock inte på hemvägen. Men då hände nåt annat, där låg hundskit rakt över hela cykelvägen o såklart cyklade jag i det o fick duscha cykeln med vattenslangen i tvättstugan när jag kom hem. Äckligt av hundägare som inte tar upp efter sin hund.

Nu är de kväll o jag har ätit o duschat, så nu blir de att umgås med pojkvännen o kolla tv som t ex hockey VM, avgörandet ikväll ju om Sverige kommer o vara med o slåss om medaljerna, förra året klara dom ju inte sig dit, undrar om dom gör det i år, oxå är det ju Criminal Minds som man inte får missa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: