VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Varit i Hbg o fyndat

Kategori: Jag o min vardag

Då har man varit i Hbg med mamma o mormor o shoppat o haft trevligt. Åkte med tåget kl.12.42. Kom fram vid 13.25 o gick då rakt upp till Kjell & Company o köpte tangentbord till mig o pojkvännen, ett logitec för 29kr(169kr).



Sen gick vi vidare på Kullagatan in o ut i olika affärer, men ingen av oss hitta nåt vi ville ha. Men väl inne på Stadium så fyndade jag 3 st t-shirtar för 199kr.



Efter det så gick vi vidare o åt en Petters lilla meny som bestod av en 60 grams hamburgare i bröd, liten pommes o liten dricka(coca cola).
Och åt dessutom en liten mjukglass i bägare med chokladsås.
Och sen var klockan helt plötsligt nästan halv 5, så vi gick ner till Knutpunkten o tog tåget hem kl. 16.36.
Väl hemma blev de posten på Ica för jag hade fått ett paket o det innehöll vars ett nytt täcke o vars en kudde till pojkvännen o mig.



Och nu är de kväll o man ska fixa go kvällsmat, ev kolla nån film. Alltså en allmänt lugn kväll med pojkvännen.

Hörs kanske senare, annars imorgon....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: