VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Aldrig någon ordning!!!

Kategori: Jag o min vardag

Började ju tvätta strax innan 12 och kom ner nu för att byta i maskinerna. Och gissa vad som hänt..JO den ena maskinen hade stannat mitt i sköljningen. Så det var ju bara o dra över allt de dyngvåta till den andra maskinen och tvätta om.
Aldrig/sällan något är som det ska i vår tvättstuga. Är det inte maskinerna som felar så är det att där är ostädat, någon som inte tömt ur torkrummet så man får hämta vaktmästaren så han klipper av låste, eller att någon inte fattar att deras tid är slut och då får man bryta programmet och dra ut all tvätt, oxå är aldrig filter i torktumlaren rensat. Förstår inte att det kan vara så svårt och veta vad klockan är eller att städa efter sig.
Tur idag att man bokat dubbeltid via mig o Jocke annars hade vi inte hunnit bli klara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: