VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en dag i mitt liv

Kategori: Jag o min vardag

November är här, känner att man inte riktigt vet var året tagit vägen, det har gått så fort ju. Inte långt kvar nu tills man ska skåla in 2010.

Nåja...varit och jobbat idag som vanligt 8-16 och dagen där har varit helt ok, alla är snälla och trevliga mot varandra så stämingen är på topp. Sen blev det då Netto och en runda på Ica, fått ett paket ju. Pojkvännen kom och mötte upp där, var ju en vinterjacka i paketet till honom. Och den passade bra och var riktigt snygg med.

Sen har vi gjort kvällsmat och ätit, blev en lätt sådan idag. Har ju båda ätit midda på jobbet.




Min kvällsmat. bullar med köttbullar, ost och kassler med philadelphia örter och vitlök




Jockes kvällsmat. Mini baguetter som man själv gör i ugnen med kassler och dallassallad, ost och marmelad, skinka och mjukost


Och nu är det kväll och inga planer finns, men känns som det blir att Jocke håller på med sin dator och jag med min. Datanördar bägge två..haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här: