VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Facebook eller inte???

Kategori: Jag o min vardag

Skapade mig en facebook 2007 och inte varit där förrän idag. Såg massa mail i min hotmail och loggade in och där hade då verkligen varit aktiviteter på min sida. Fastnade där i över en timme.
Men det känns som det är en sida som är för jobbig att hålla aktiv. Oxå känns den inte säker för sitt privatliv.
Vad säger ni? Är den något att hålla till på?
Om ni läser detta och finns på denna sajt så skriv gärna något till mig om detta....


Kommentarer

  • Jessica säger:

    Jag e där inne varje dag..tycker det är en väldigt bra sida faktiskt. va väldigt skeptisk till det från början men man hittar alltid nya vänner från förr o roligt och titta på andras bilder o snacka lite me folk på chatten.. =)

    Många kramar på dig

    2009-11-30 | 07:45:04
  • emma gilbertsson säger:

    ja e inne vard ag på fb ;) ha ha ha

    2009-12-01 | 18:13:49

Kommentera inlägget här: