VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagsmys

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen fredag och helg. Har varit en tuff vecka med mycke arbete, lite sömn och lite fritid. Men den har varit mycke givande och då särskilt min lilla "hemlighet". Kommer att avslöja den med tiden när jag vet säkert att det blir som jag vill. Det har ju precis börjat och sakta men säkert framåt.

Jocke och jag har precis tittat på Idol och ätit pizza. Han var snäll och cyklade och hämtade dessa då man fick 3 st till priset av 2. Så har vi en liten midda till imorgon oxå. Gott och slippa fixa midda idag.
Oxå fick ju min katt oxå vara med o äta gott.



Den 3:e pizzan som vi ska dela på...En Olympia med lök, skinka, kebab, svamp, räkor, oxfilé och mild sås.



Min pizza, Kebabpizza special med kebab, lök, svamp, grönsaker och vitlökssås



Jockes pizza... Kebabpizza special med kebab, lök, svamp, grönsaker och stark- och vitlökssås.


Min lilla katt Smulan fick oxå vara med. Tonfisk fick hon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: