VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Idag lördag..igår fredag

Kategori: Jag o min vardag

Blev inget mer bloggande igårkväll så här kommer en liten uppdatering om den.

Åt god mat med Jocke och kollade på idol, helt otippat att det blev Reza och Erik som fick duellera. Ja Reza hade jag ju gissat på men sen kom jag inte längre, för gillar ju dom andra. men hoppas på Tove och Calle i finalen.
                                                                                                            

Var inte så lugnt heller i huset, en granne som hade fest och ett jävla liv hos sig. Ganska sent inatt vid 2-tiden när Jocke och jag låg i soffan och kolla tv (fick ha den högt pga dunkande musik från grannen) så hör vi något i trappan och då kommer grannen till mig om att någon snott hennes propp så hon blivit av med strömmen och hon förstod inte varför. Jag mena på att det var väl någon som tröttnat på hennes väsen.


Har pratat med henne idag om detta men vet inte om hon lärt sig en läxa, hon gjorde ju inte det sist det var så.


Har även varit på Netto och Ica idag med mamsen och Jocke. Fyllde såklart på mitt lager med julmust..hehe. Fortfarande 2 st 1,5 liters flaskor för 10kr, billigt!!!

Min mat igår, skinksnitzel, potatis och min egen champinjonsås och en sallad.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: