VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite lördagsbloggande

Kategori: Jag o min vardag

Har äntligen fått sova ut efter en tuff vecka. Gick faktiskt inte upp förrän vid halv 1 idag. Okej, har ju vaknat då och då hela natten och så. Men känner mig i alla fall utvilad.
Har plockat undan och haft mig nu ett tag och kände för en data paus.

Inatt när jag la mig så tittade jag på film via min laptop och valde då filmen "Farmhouse", lagom blodig och spännande, men dock ett oväntat slut, så den sista kvarten förstörde nästan filmen ju.
Men jag gillade den ändå på nåt sätt.



Handlingen om filmen:
Vi får följa ett ungt par när de bestämmer sig för att börja om på nytt genom att lämna sina nuvarande liv bakom sig. Efter att ha blivit övergivna på en avlägsen vingård mitt ute i ingenstans, tvingas det unga paret att möta de hemligheter de flyr ifrån.



Lördagen är inte planerad mer än att Jocke och jag ska ut och handla lite, äta upp pizzan från igår, kolla TV och nån film. Oxå blir det väl en del med våra datorer som vi har och fixa till.


Och DU Rosis...ang ditt sms igår, så avundsjuk jag blev alltså, vill ju oxå ha snö här i Skåne. Hmm...men det kan jag väl drömma om..*snyft*

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: