VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke för pengarna

Kategori: Jag o min vardag

Jocke och jag har precis kommit hem från en shoppingrunda på Netto och Ica. Fick verkligen mycke för pengarna. Ibland kan man fynda riktigt ordentligt.

Kassarna innehöll clementiner, bananer, citroner, potatis, fiskpinnar, margarin, 2 flaskor julmust(3 liter) för 10kr, 3 pkt iste(3 liter) för 12 kr, 2 ark julklistermärken för 10kr, choklad, kattsand, grädde, yoghurt, chokladströssel och sen var det nog inte mer, men allt detta kostade 165kr, billigt tyckte jag.
En del av det jag handlade ska jag använda till att baka citronmuffins. Vi ska äta glass med banan, chokladsås och strössel ikväll, tänkte göra egen maräng till detta om jag hinner.
Middan har vi ju färdig tack vare de billiga pizzorna igår.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: