VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke just nu

Kategori: Jag o min vardag

Händer en del positivt i mitt liv nu så därav min frånvaro i min blogg nu några dagar.
Kommer dock inte att berätta om detta här, då det endast är för mina nära vänner.
Så ni som anser er vara det får gärna höra av er så kanske jag berättar privat med mail eller ett telefonsamtal...hehe!!!
Kul är det för mig i alla fall det som sker. Kommer ju att ändra hela min tillvaro i livet till det bättre

Hörs kanske imorgon eller i alla fall till helgen

Ha de gott allihopa och hoppas ni kan vänta på mig.
Den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge sägs det...haha


Kommentarer

  • Rosis säger:

    Väntar det gör vi allt, är ju inne ett par ggr varje kväll för att se om Du plitat ner något... och NU har Du minsann gjort det.. så vet Du... Jag väntar mig ett mail av Dig nu...



    kramis

    2009-11-11 | 19:44:30
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Gravid eller ni ska gifta er? L

    2009-11-11 | 22:12:07
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: