VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Den gick trasig

Kategori: Jag o min vardag

På väg till jobbet i onsdagsmorse upptäckte jag att jackan öppnade sig nerifrån, det var dragkedjan som delade sig. Väl framme på jobbet så lirkade jag och hade mig och provade om och om igen men den ville inte hålla sig stängd. Så det var bara att in på olika internetsidor och leta efter en ny jacka. Hittade en på haléns för 399kr. Ville egentligen ha puma jackan där, men tyckte inte jag hade råd med 1499kr.
Man har ju lite begränsad ekonomi när det är akut med ny jacka. Men bästa jackorna är inte alltid dom dyra. Tyvärr så blev det ingen med hätta, för alla dom med det var inte alls i min smak.
Men huvudsaken är ju att jag har en jacka och slipper frysa. Får ta till en mössa, har en sådan och tänkte jag skulle hitta en till lite roligare.

Denna nya jackan blev en svart, fast den röda ser snyggare ut på bild

                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: