VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go´morron och en ny dag väntar

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade innan klockan ringde, alltså 6.30 ungefär. Har för en gångs skull fått en bra natts sömn vilket inte händer ofta alls, skönt och sluppit vakna var och varannan timme.
Oj vad jag var svarthårig..haha. Men det var ju det jag ville resultatet skulle visa.

Nu ska man snart iväg och jobba. Har riktigt ont i min arm idag så jag får väl försöka ta det lite lugnare idag. Säger jag nu ja, men väl på jobet så vet jag inte vad dra ner på tempot är. Jobbar för två och typ 10 olika saker i huvudet samtidigt som ska göras. Mycke och tänka på som arbetsledare. Produkter som ska bli klara på utsatt datum, se till så allt till dom finns såsom kartonger etiketter, delar och annat, se till så att alla gör det dom ska och att man då klarar av det moment man är satt på. Se till så att tider ang raster hålls och mycke mer.

Kunde ju fått vakna upp till snö idag..hehe...Eller hur Åsa och Rosis????

Hoppas alla får en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: