VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helg igen och gräsänkling

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl. 6.20 i morse och var så där jätte kissnödig ni vet. men jag stod emot, ville ju inte gå upp 30 min tidigare. Somnade sent inatt och kände att all sömn/vila var välkommet.
Gick sen upp vid 7-tiden och cyklade till jobbet ca 7.40. Var hos sjukgymnasten och fick massage en halvtimme kl.10.30 för min axel oxh skuldra. Det var himla skönt kan jag säga.
Sen vid 14-tiden fick vi veta att vi skulle sluta tidigare och kl.14.45 fick vi gå.

Varit på Netto effter det och fyndat 3 liter julmust för 10kr, såklart så köpte jag 6 liter...ni som känner mig vet varför..haha. Sååå gott ju!!! Hitta även persika iste 3 liter för 12 kr så de köpte jag oxå.

För en stund sen åkte pojkvännen hem till sin mamma för att vara där i helgen och hjälpa henne med sånt som behöver göras när man har ett litet hus på landet. Kommer att bli ensamt såklart. men jag reder mig ändå, finns ju telefon och sen ses vi på söndag igen, snart vill jag påstå för helgerna går alltid så fort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: