VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag och gissa vad?

Kategori: Jag o min vardag

Precis hemkommen från jobbet och lite ärenden. När jag kom ut från Ica så regna det rätt bra. Trist att bli blöt, men det var bara och slänga av sig kläderna när man kom hem. Och helt mörkt var det oxå ju, kolsvart kan man säga. Märks att vi är på väg mot vintern. Men var är då den efterlängtade snön. Vill ha den här nu. Minst en halv meter (nu kommer Åsa o morra på mig..haha)!!!
Har varit en bra dag på jobbet. Alla som är där nu är snälla och jobbar på bra. Och framförallt så lyssnar de på mig, ja för ni som inte vet sen innan så jobbar jag ju med plast och är arbetsledare där.

Köpte lite ingredienser på Ica, hade en del hemma, men här kommer i alla fall en bild på det som jag köpte. Och nu undrar jag om ni kan gissa vad jag ska göra ikväll till Jocke (pojkvännen) och mig????????




Ja vad ska det bli. Nä nä, tänker inte avslöja det än. Ni kan gott få gissa lite..hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: