VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Riktigt gott och längesen

Kategori: Jag o min vardag

Vet inte när jag sist åt kokt potatis och sås. Äter mest nudlar, råstekt potatis och ris.
Men idag blev det kokt potatis och sås som jag såklart gjorde själv och hade sen kycklinglår till detta och en sallad. Åååå sååå gott det var alltså!!!
Så nu får jag väl äta detta lite oftare kanske.
Är inte heller så glad för kött, blir mest kyckling i alla dess former och fisk.




Blir alltid 2 tallrikar när jag äter kycklingdelar för jag rensar bort skinnet och annat. Gillar inte att äta skinn och särskilt inte efter att jag fick gallsten för 12 år sen, är visserligen opererad men minns vilka fruktansvärda anfall jag fick när jag åt detta. Och sen är det inte så fräscht att äta skinnet kan jag tycka, men minns att det var gott med alla kryddor där och att det var krispigt och knaprigt.
Men nej tack!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: