VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så har de då alltså varit igång igen

Kategori: Jag o min vardag

Inte nog med att jag var dunder förkyld för exakt 5 veckor sen, har sedan dess dragits med en jobbig hosta och förra måndagen fick jag penicillin mot luftrörsinflammation. Och vad händer då, JO...i lördags vaknar jag helt matt och orkeslös men ger mig ändå på att städa köket. Vilket jag nog inte skulle gjort för sen hamna jag i rygg läge och legat i soffan och sängen omvartannat sedan dess i en ny förkylning.
Men imorgon ska jag minsann utanför dörren och iväg och jobba för nu är jag trött på att vara sjuk. Tur att man i alla fall inte fått svininfluensan(hoppas jag), har dock inte testat mig, men tycker att man borde känna av om det är en vanlig förkylning eller om det skulle vara något allvarligare.

Sitter här nu i min säng och funderar på om jag ska sova eller fortsätta och titta på Heroes säsong 3, har ju bara 4 avsnitt kvar och se på. Men kollar jag klart dom så är hon ju typ halv 3 när jag somnar och kanske inte så smart då jag ska upp kl.6.30.
Får nog bli lite sudoku istället, nog lugnast så, även om jag ofta fastnar i såna tidningar.

Ni får sova gott så hörs vi imorgon


Kommentarer

  • Rosis säger:

    Lilla gumman, nu får Du se till att bli bra =)



    Och Du.. vet Du..S.. Idag vill han ha körv, så då får det väl bli det... har inte ätit det på aslänge S



    kramas massor

    2009-10-06 | 10:22:44

Kommentera inlägget här: