VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndagsgott

Kategori: Jag o min vardag

Såja då var de söndagkväll.
Jocke(pojkvännen) och jag har ätit middag, blev mos idag igen. Det är ju så himla gott, så man får passa på och njuta av sånt när det är helg. Inte så gott och ta med till jobbet o micra ju.
Och nu sitter vi och avnjuter vars en milkshake som jag gjort i min blender med jordgubbar(hade kvar i frysen från i somras), 3 smak glass och mjölk. Så himla gott blev det



Min tallrik: Min hemmalagade mos, stekt kycklingfilé, ugnsbakade morötter och broccoli




Färska jordgubbar som jag haft i frysen, 3 smak glass(päron, jordgubb och vanilj) och mjölk och e blender.




Glasen med färdiga milkshakes.....Mmmmmums!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: