VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tillbaka igen

Kategori: Jag o min vardag

Mådde bättre när jag vaknade i morse så jag tog mig till jobbet och det gick bra. Skönt för nu orkar jag inte ligga sjuk mer. Räcker med min ischias och senskideinflammationen i höger tumled.
Kan ju jobba med det så gott det går.
Imorgon är det dags för sjukgymnasten, så får vi se hur länge jag ska gå där denna gången. Om 2 veckor ska jag ju till min arbetsterapeut och se om inflammationen i tumleden läkt nåt, hoppas det. har ju en sån där stödskena på mig dygnet runt...Nja, nästan...fy på mig, men orkar inte sova med den tyvärr.
Påtal om att sova med...fick ju i våras en sån där bettskena eftersom jag biter ihop och gnisslar tänder när jag sover..hallååå när använde jag den sist. Fy på mig igen..haha. Får väl ta tag i och bruka allvar med den oxå kanske.

Nu är Jocke här och vi ska snart äta kvällsmat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: