VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag igen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då var det måndag igen och en ny vecka.
Regnet vräker ner nu på morgonen, oxå ska man ut och cykla..hmm..ja ja, bara o ta på sig och sedan byta om till torra kläder på jobbet.
Hoppas det blir en bra dag där. Har ju fått börja "skälla lite" på "vissa" personer för att de är för slappa. ja, det är ju inte meningen att en del ska få jobba mer än andra. Sånt är inte rättvist, men de verkar inte "vissa" förstå. Trist tycker jag, att det ska vara så svårt och förstå vad som är samarbete.
Men, men...ju mer dom gör så, ju längre tid tar det oxå för dessa att komma ut på praktik eller att få ett arbete som dom vill ha.

Nä, nu ska jag göra mig klar...

Önskar alla en bra dag...hörs ikväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: