VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen fredag

Kategori: Jag o min vardag

Ska bli skönt med helg efter en tuff arbetsvecka.
Ska iväg och jobba mellan kl.14-18. Hoppas den tiden går fort.
Ska bli skönt oxå att få laga mat ikväll, har ju fått göra lite enklare och snabbare midda under veckan på förmiddan som jag tagit med mig. är inte så glad för att äta microvarm mat, men men...
Tror vi ska äta tacos om Jockes tand blivit snällare. Annars gör jag nog nåt kött, inte ätit de på över en vecka. Har levt på kycklingfilé på olika vis denna veckan.

Blåser som bara den idag och ingen sol, ser ut att bli regn oxå. Så man får ta på sig vinterjackan ner till jobbet. Tur man inte hängt undan den. Har visserligen bara 3 min cykelväg dit, och det tar ca 10 min att gå. Men väljer att cykla, men sen när våren och sommaren kommit tänker jag promenera.

Hörs ikväll

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja ja ska jobba hela helgen:( tradigt men men.



    ja nu trilla poletten ner:P

    2010-04-23 | 14:22:13
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • ☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆ säger:

    nej men mena de som ville kan jag maila det till va som händer hela detta året !



    2010-04-24 | 07:37:47
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: